Friday, May 9, 2008

JackJack, Gf dia n I...Pt 4

Tadi kuar dengan JackJack n scandal lama dia Yanie... Macam biasa bila we all keluar he won't pick up the phone kalo gf dia call... Yang the girl nie call laa banyak kali... Dia wat bodoh jek.. I pulak naik rimas... At last gf dia antar msg berbunyi suspicious....I lak rasa bersalah...

Sudahnye I cakap kat dia:
"Takpe aaa lepas nie kita xyah kuar lagi aaa...Susahkan JackJack je nak kena menipu... Terpaksa men'jeopardize'kan ur relationship semata-mata nk keluar dengan kakak.."

Wahh! Ayat touching abess!..heheh..

Pastu dia kuar ayat bengang:
"Ek ellehh..lu ni kenapa? Asal lak lu cakap camni? Lu dh tak suka ke kuar dengan gua? Yang susah gua..bukan lu...Yang nk menjawab gua..bukan lu.. Rilek aaa...Gua tau ape gua buat.."

Pastu I cakap plak:
"Takde aa...karang korang gado, lu gak tension,muka macam *tut* jek...Gua pun rasa tak best..."

Dia balas dengan ayat yang menyenangkan hati:
"Kalo gua tension gado ngan dia, gua kuar dengan lu gua trus happy lar..gua tak pikir masalah gua lagi dah..kuar dengan lu confirm gua happy.."

;-) Hahaha!

Sebenarnya takde pape..just nk dia aware je..kadang-kadang kesian gak ngan the girl..Asik kena tipu jek... hemm....

No comments: