Wednesday, January 9, 2008

Imran Ajmain~!!

Masa malam nak buat surprise party to Al-Paruq aritu, I dah kena surprise dulu... huhu~!! Happy gilerrrr...

At that time I was with Al-Paruq... I amek dia kat umah sebab I tau he will be lambat giler... Pastu I decided not to terus ke Bora.. Instead kami singgah ke Ampang Point kat tempat Al-Paruq keje... He said he wanted to meet his fren. Then, after a few minutes kitorang pun nak bergerak la ke Bora..

Masa nak keluar dari simpang, I saw this tall guy who was about to cross the road.. Eh, cam kenal jek! I terus jerit.. Imran Ajmain!!! hehehe... Lawak sehhh! Muka Al-Paruq cuak giler masa tu.... Yang best nyer I bleh stopped n Imran yang about to cross the road pun tercengang siap dengan muka pelik skali... I sempat waved at him dengan muka excitednye...hehhee.. And Imran waved back at me with a smile! ;-)

I jadi excited coz I know yang he is from Singapore and macam agak mustahil la nak terjumpa or terserempak... Right?

Then malam esok tu I sent him a message thru his myspace site n told him about last nite.. And tak sangka, 5 minutes pastu I dapat his reply! Wow! Look what he wrote to me:


hey!

by your picture saja i can tell it was u in the car. i got good memory. if u stopped ur car, i would have spoken 2 u.my friends and i makan kat tempat dekat tu, i pi 7-11 hehe.

memang lah i terkejut!!!!!!terima kasih ye. harap beli CD yg ori :)

----------------- Original Message -----------------
From: Ida

Hi Imran,

I saw u yesterday..near ampang point..hehe..Masa tu u jalan sorang...At that time u were about to cross the road, n then a car stopped infront of u n someone inside waved at u..Thats me! hehe... U buat muka pelik.. Sory kalau u terkejut..;-)

I like ur songs n ur style of singing...Semoga sukses selalu ya~!! Take care!

*Aaaaaaa~!!! Imraaaaan~!!!!

No comments: