Wednesday, January 30, 2008

It Takes 5 days to Meet

Its been 5 days since the last time we met... Though call hari2... huhu! Bila hari dia free, I tak free or vice versa.. But haritu, mostly both super duper bz.. ehehe.. Dia ada Autogala.. I pun dengan course n continuous meetings.. Aiyoohh!

Hari Isnin he wanted to meet me.. But I told him that I'm bz.. Sedeh je..huhuhuk! Cian adik I tu.. Coz I did promise to him last time we met that we will go to Bora on Monday.. Sekali dia tuntut tu! But seriously I can't... :-(

Instead of Monday, I promise him on Tuesday.. Gegila punya promise.. But til the last minute pun I'm not so sure.. Kalau I cancel memang ofcourse dia hangin giler! Supposely me n Eowyn pegi gym dulu.. But Eowyn tak bawak baju.. After discussion thru YM we decided nak pegi.. On d way to fetch her at KLCC, ujan lebat gile and jalan jadi sangat jammed! Last minute kitorang cancelled.. Rindu laa sama gym...

Instead of terus balik, kitorang singgah makan kat Tanjung.. After that terus ke Bora.. JackJack dah excited sangat sampai blum pun pukul 8pm dia dh sms I bertanya nak jumpa kat mana... Duhh! Kat bora laaa! Dia datang sendiri with his new scandal.. YaYa.. Anyway, as always best dapat lepak n chill...n the most important si YaYa nie pun kepala mcm kitorang gak.. ehehhe... Nice knowing YaYa... :-)

Ohh...n the best part dapat jumpa Dwan n Fik oso...Lama giler tak jumpak Dwan..Sangat rinduu!!

No comments: