Monday, August 18, 2008

Pesta Malam Indonesia 2

Atlaaast! Dapat gak pegi!! Wuwuwu~!!! Although I've planned it for soooo long... But I only confirmed it on the Saturday (16th Aug) morning... Hehehe..Tiket pun beli on the spot.. Heheh.. Yoyo-o je!!

Usually, anything yang I plan beria slalunya takkan terjadi seperti yg di plan..hehe..

I went to PMI2 with my JackJack..Semata2 kerana Sheila On 7.. Review bout the security..Sangat ketat n best lar.. Berjaga sket compared to previous year yang sangat huru-hara...

I enjoyed myself!! huhu! Sheila On 7 specially Duta was da bomb!! huhu! Duta's showmanship paling best n energetic compared to others... Band yang lelain, I like Samsons yang performed b4 SO7..And also Ungu..Pasha sangat comel bila dia gosok2 mata sebab gel dia cair masuk mate..hehehe.. Ermm..Peterpan was boring...sebab diorang banyak nyanyi lagu baru.. Tapi the last part masa diorang nyanyi lagu Mungkin Nanti tu cam touching la plak..Hehehe... Slank kuar last..But we all tak tunggu..Coz we know bila Slank je mesti riot..Before that pun dh huru-hara dengan gaduh2 diorang..Boring btul!

Anyway, enjoy the pictures..



-The Stage-



Energetic Bams of Samsons


-Dutaaaaa~!!!!-

-Duta lagiii...Luv ya~!!;-)-

2 comments:

MOLY said...

wahhhhhhhhh .. dia pergi upenya
:)

IdaDuta said...

yezzaa lily...;-) hehe..puas ati dpt tgk duta perform..hehehe..