Tuesday, November 11, 2008

Guess watches

Hari yang agak slow and bosan.... Dah laa I mengantuk.... Sampai asked my colleague utk buatkan air neslo..(Saya memang fail buat air neslo) Baru rasa okey sket... The bosses lak xde kat ofis... So? What do u think we are doing? hahaha!


Masa pun begitu lambat berlalu....... Cakap pasal masa.... I need to go and fix my watches... Skang nie my only watch yang berfungsi adalah my gold Guess that I bought masa Guess warehouse sale kat Parkroyal Hotel last year... Ada 2 lagi jam need to be fixed... Dah abis battery....


The other 2 watches yang dah kong tu pun Guess jugak... Satu tu, with rubber strap... That one I bought it masa early years in main campus... I think back in 2001 or 2002... I suka kerana tali dia yang colour turqoise where turqoise was my favourite colour at that time... The other one was a present from my mom during her trip to the States 3 years ago... The one with cuff strap yang masa tu sooo in and I was soooo proud to have it...hehhee...;-p Beli kat States harganya convert to RM baru 100 lebih je... If beli kat KL harganya dalam 300plus... So cheap eh? The first Guess that I bought harganya 200plus... The one yang I bought masa warehouse sale tu lak RM100plus je... Worth it lar... Coz at that time I was looking for a simple stainless steel watch n nampak formal...


I'm so into Guess watches.. Coz of the shape n style.... I like it.... Pernah gak try tengok brand lain tapi tak brape nak berkenan... Kalau yang Guess nie pun I hanya suka yang square shape.. round tak berkenan... Yang very in recently round shape yang ada bling2 tu... Maaf, not my taste...


Saje je browsing....hmm...cantek gak yang nieh...dah lama dah I perasan....ada macam2 color.. But I like the bronze one nie...
Right now I dont have any plan to buy a new watch.. Just nak betulkan yang lama tu je utk tukar battery.. But kalau ada orang nak bagi hadiah.....Hehehe... Best jugak kan? ;-)

No comments: