Tuesday, March 25, 2008

Demam AF dah mulaaa~!!!

Akademi Fantasiaaaa~!!! huhu! Demam ke??? Tak sangat kot... What I lurve about AF is, itu la time I can talk n berdebat with my mom, my dad n my siblings.. hehee..We can share n also we can fight about AF... But for the first concert I watched it at Nora's crib with JackJack n Mirul... Sebabnye JackJack nak tengok gak...(Ohh! Pasal I told him muka si Lufya tu macam muka Anne... Ntah2 sedara...Sebab sesama org JB..)Memula nk lepak kat kedai jek..Tapi, Nora ada..So, we all melepak kat umah dia..Bleh baring2...golek2..ehehe...

For this first concert..I like Riz, Nadia, Stanly n Stacy... They performed better than the others laar... Honestly I'm putting my faith on most of the guys lar.. Sounds corny..Tapi, some of them nanti lelama will stand out also..Biase arr, first concert... But stil this concert is far much better than AF5 punya 1st concert... Lagi sucks I rasa...

Errmmm...Pelajar girls yang lain I can't remember sangat lah! Lelaki yer laaa...hehhee...Biase arr pompuan... Alif kindda cute... Tapi bolehkah dia survive? The same with Nubhan...He has a nice tone...Next week I wanna see more on them.... For girls, I just hate si Ika budus tu kerana mencari mati nak nyanyi lagu Umbrella... Bila ditanya kenapa pilih lagu tu, sbb suka...Bengong giler! And also about Kakak Siti, Saida tu... I rasa pengkritik macam byk cover... She performed badly n diorang cakap bebaik/berlapik je... Takut Siti marah ke? Kee sbb dengan yang tua-tua nie kena jaga feeling sket, dengan bebudak balun je? Terutama Ajai.. Dah tak tau nak cakap apa bleh cakap,"Muka u lain dr Siti ek?" Tahpape!

Ohh!!! I'm a bit pissed masa tengok Radar AF smlm.. Nyampah laaa komplot2 nie! Kutuk Riz kaw2 punya! Seme benda dia buat nak jadikan issue..Dia lentok kat Stanly, dia tengok2 cincin ngan Alif, wtf?!! Kalo yer pun crew2 AF nie bengang ngan dia, agak2 arr..Jaga sket ati family dia... Nway, I do like Riz for his talent.. N I hope he will stay until Final.. I dun like Faisal... Konon2 nak pakai strategi Mawi la tu... Yeahh right! Dia poyo! I start tak suka kat dia masa dia sound Riz tu...Mamat nieh serius poyo!!

About AC...dia buat lawak tingtong dia dlm AC Disini ke AF... Heh! Mirul sampai ajak kitorang gi Dewan Sivik nak pegi bagi backhand kat AC... Jangan pasni dia bawak Cik Mat Poi dia masuk AF sudaa! ;-p

No comments: