Monday, February 11, 2008

Kesibukan n Kebosanan

Kesibukan melanda... Hari Jumaat di public holiday I got meeting to attend.. So pepagi had to go to the office to settle some reports for the meeting...

After the meeting,I went to Yow Chuan for a karaoke session with Nora n Amoy.. Sekejap jer.. Just to chill for a while.. ;-)

Sepanjang malam, melepek kat rumah tengok tv.. Until 10.30 I went to Bora for a while joining Reyna J n Fiq.. Ada birthday celebration kat sana.. Dapat merasa kek orang tu..huhu!

Terasa rindu sama JackJack laa.. So, I called him.. He said he is on YM.. So, kami ber YM siap web cam n voice call skali..complete! hehhee... Terubat rinduuu... Dah la dats my first time using the webcam from this laptop.. Tak tau pun bleh pakai.. hehhe.. Bukannya sembang ape.. We played with the audibles.. Hey sexy!! hahaha~!!

No comments: