Monday, February 11, 2008

Pagi yang Panjang

Staying at the office for the whole Sunday.. What a loserrr!!! Thats me.. sob!sob!

Keluar pegi antar report kat boss utk dia bawak dalam meeting.. Sib baik terjumpa my fellow mates... Dah laa dari pagi tak makan.. Perut terisi dengan hazelnut coffee sahaja.. Itu je yang sempat...So, dapat laa lunch dengan kengkawan sambil2 tunggu boss sampai...

After dat headed back to the office... Settling the rest of the case.. Aaaaa~!! Kusut laaaa...huhuhuu!

Tapi, things yang cheering me up..JackJack is coming back to KL! I called him for his location, sib baik dah dekat.. I told him I'm hungry.. Yeay! I gotta chance to meet him.. Miss him badly.. n I know he miss me tooo...hahaha~!! ;-)

1 comment:

aRa RaMaDhAn said...

ola..lama tak singgah cni...wahhh u bz...i like...wish i could be as bz as u are.. :)