Tuesday, February 19, 2008

Seminggu tidak Blogging kerana Ketiduran di Ofis

Hermmm... dah seminggu dah I tak post... Tak sempat...isskkk...Macam gi outstation lak..Padahal?! Last week was a really bz week for me.. I even have to sleep in the office...What a week...Exhausting!!

For seminggu straight I tido paling lama pun 2 hours only...Tido pukul 5.30am, kul 7am dh bangun.. I only get my complete sleep on Saturday aritu... Ppl around me bising gile! hahaha! "What r u doing sampai tido kat ofis? Gile ape?" They said, "Bangla pon keje ade break laa weh!!" Yer... itu Bangla...Mak bukan Bangla okeh?!

But the nicest.. Siap ade org merajuk ngan I sebab I tak bagi dia temankan I mlm2 kat ofis.. Instead, I ajak org lain yang dia cukup jeles kalo I spend time wit.. Heeheeh... ;-) Sorry laling~!!!

Hopefully this week xde nak kena tido ofis lagi... Slagi boss tak bising..wat bodo jek laaa...heh! Sory boss! I luv u.....;-*

No comments: