Monday, February 11, 2008

New Year's Eve-Part 2

As usual I can't sleep thru the day walaupun I tido at 6am... 9am I dah terjaga.. Golek punya golek atas katil last2 bangun n watch tv.. Jack n Yaya are stil sleeping on the pink sofa.. I bet they have just slept..Wat eva they were doing I couldn't be bothered..

I spent the day watching a lots of tv.. Bila lagi nak chill like this sambil2 menunggu budak berdua tu bangun... Lepas mandi n sambil menyepak2 JackJack plak suruh mandi, Nora called.. Dia dh nak sampai umah dah.. Hahaha~!!

We all baru nak start our day, dia dh balik? Why so cepat? Alam got appointment with his client.. Kesian Nora... JackJack udah lapar banget.. Oohh! we ate peanutbutter sandwich again for our breakfast, n for lunch JackJack mau Maggi.. He asked me to cook it for him.. Mak malass! I hired Yaya as tukang masak diraja..hahah! Maggi telur sebagai santapan tengahari yang tak berapa tengahari itu.. ;-) Mee nya telah mengembang dan kuah sudah tiada lagi gara2 menunggu JackJack mandi.. Payah sangat nak mandi..

After eating n berasap seketika, kami pun beransur pulang...Leaving Nora alone again..heh! Sorry babe! The boy shud head to his hometown.. Tapi sambil2 tu stil wanna go somewhere.. Nak beli itu laa, ini laa.. Malas gue nak layan.. Balik truss!

Sampai je kat rumah no one home.. Apparently I will be staying alone for another nite.. Rasa sunyi lak.. Saje gatal sms JackJack back, "tak yah la balik... ;-(" huhu! Then a few minutes later he called n said he is on d way to my place.. He just wanna see me before headed to his hometown.. So sweet of him.. ;-) Thanx bro..

No comments: